CZYNNIK LUDZKI

Bezpieczeństwo danych w data center nie polega tylko na fizycznej ochronie realizowanej przez rozwiązania technologiczne. Ważna jest spójna strategia bezpieczeństwa, która według raportu marki Intel „Security Trends 2015” była uznawana za jedno z najsłabszych ogniw (43%). Infrastruktura stworzona specjalnie w celu lokowania środowiska IT jest pierwszym poziomem zabezpieczenia. Jednak w każdym systemie informatycznym to człowiek pełni jedną z kluczowych ról. Jakość usług gwarantuje połączenie rozwiązań technicznych z nieustanną opieką i monitoringiem zasobów prowadzonymi przez ekspertów.

 

W Polsce outsourcing IT nadal wiąże się z obawami, czy nad lokowanymi w zewnętrznym centrum danych zasobami mamy wystarczającą kontrolę. Właśnie z tego względu istotna jest możliwość stałego kontaktu z usługodawcą. Między innymi z tego powodu w Beyond.pl wsparcie oferuje się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku na wielu obszarach. Daje to Klientowi nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale także doprowadza do przemodelowania firmowego zespołu IT, który może skupić się na projektach rozwojowych zamiast na bieżącej administracji.

 

Beyond.pl oferuje trzy rodzaje wsparcia. Pierwszym kontaktem Klienta z data center jest Service Desk, który w ciągu kilku minut odpowiada na zgłoszenia e-mailowe i telefoniczne. To wszechstronni specjaliści, którzy współpracują z ekspertami z poszczególnych obszarów IT, rozwiązując bieżące problemy i rekomendując działania rozwojowe. Zespół Smart Hands nadzoruje sprzęt fizyczny w komorach serwerowych i odpowiada za jego sprawność techniczną. Dzięki tak zorganizowanej opiece nad projektami klienta prawie 97% zgłoszeń dotyczy aktualizacji czy konfiguracji, nie incydentów.

 

Silną grupą wsparcia jest zespół administratorów, którzy zarządzają środowiskami wirtualizacyjnymi, systemami operacyjnymi oraz bazami danych. Admini Beyond.pl nie tylko posiadają szerokie doświadczenie zawodowe, ale także mają możliwość podwyższania swoich kompetencji dzięki wewnętrznemu programowi szkoleń. Środowiska IT w Beyond.pl są zatem tworzone w oparciu o sprawdzone narzędzia, zaufanych partnerów technologicznych takich jak Intel, Lenovo czy Dell oraz wysokie kompetencje pracowników.

CZYNNIK LUDZKI

Adam Brosz - Service Desk Manager, Beyond.pl

  • opieka Service Desk 24/7/365
  • monitoring sprzętu fizycznego przez zespół Smart Hands
  • doświadczone grono administratorów
  • licencjonowane oprogramowanie i sprawdzone narzędzia
ORGANIZATOR
Beyond.pl logo
PARTNERZY
Veeam backup logo
Grey Wizard cyberbezpieczeństwo logo
Instytut Bezpieczeństa Danych Osobowych logo
Transparent Data logo

POZNAJ NASZE MOŻLIWOŚCI

Umów wizytę w dogodnym terminie. Doświadcz naszych standardów i kompleksowego podejścia do zagadnienia bezpieczeństwa Twoich danych oraz aplikacji!

 

W Data Center 2 stworzyliśmy trasę edukacyjną, która pozwala naszym obecnym i przyszłym Klientom oraz Partnerom przekonać się, jak działa centrum przetwarzania danych z najwyższym standardem bezpieczeństwa. Przyjdź i przekonaj się, ile możemy dla Ciebie zrobić!

Ważna informacja:

 

Ze względu na obowiązującą politykę bezpieczeństwa termin wizyty w Beyond.pl Data Center 2 możliwy jest nie wcześniej niż 7 dni od daty wysłania zgłoszenia.

 

Każda osoba zgłaszająca wizytę otrzyma mail informacyjny o zasadach bezpieczeństwa jakie obowiązują na obiekcie oraz regulamin z jakim musi się zapoznać a następie przed wejściem na trasę edukacyjną podpisać.

 

Osoby, które nie dopełnią formalności nie zostaną wpuszczone na obiekt.

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ